HELLO KİTTY'NİN KORKUNÇ YÜZÜ

                       Merhaba bu metin ilk metnim olduğu için çok heyecanlıyım bu yüzden yazım yanlışı yaparsam beni affedin.Bugün sizlere bu bloggun içeriğini tanıtacağım.

                        Bu plartformda sizlere sizinde isteğinize bağlı olarak değişen konulardan bahsedeceğim.Her hafta en az 1 kez sizlerle birlikte olmaya çalışacağım. 
                        Biliyorum çok sıkıcı oldu bu yüzden sizler için ilk konumuz olarak korku dolu bir hikaye seçtim umarım beğenirsiniz :):):)
⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾HİKAYEYE BAŞLAYALIM⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾
Çoğu kişinin çocukluk oyuncağı olan hello kitty nin aslında hiçte mağsum bir hikayesi yok.(Bu arada arkadaşlar birazdan size anlatacağım olay bir şehir efsanesi, kesinlikle doğru veya yanlış diyemem)
Rivayete göre bir kadının kızı ağız kanseri olmaktadır.Bu kadın kızına ne yaparsa yapsın , hangi doktora götürürse götürsün kızında bir iyileşme gözükmüyor. Bunun üzerine kadın kiliseye gitmeye başlıyor ve kızı için dua ediyor ve tanrılara yalvarıyor ama kızında hala bir iyileşme görmeyince kadın şeytana tapmaya başlıyor ve şeytanla bir anlaşma yapıyor. Şeytan şöyle söylüyor:
-Sen benim için bir karakter yarat bu oyuncağa sahip olan herkes bana farkında olmadan tapacaklar.Eğer bunu yaparsan kızını iyileştiririm.     Diyor ve kadında adına hello kitty dediği karakteri piyasaya sunuyor ve bu karakter çok satım alınca şeytanda kadının kızını iyileştiriyor.
                             Şimdi ise hello kitty nin şablonu ve ismi hakkında birkaç şeyden bahsedeceğim size:
1=Hello kitty nin ağzının olmamasının nedeni karakteri çizen kadının kızının ağız kanseri olmasıdır.
2=Hello kitty nin kedi kulağına benzeyen kulaklarının ise şeytanın boynuzları olduğu diğerbir rivayettir.
3=Hel ingilizcede cehennem anlamına gelmektedir kitty nin ise çincede şeyten anlamına geldiğide söylenmektedir.
⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾SON⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾⟾
Bugün sizlere hello kitty nin bir şehir efsanesinden bahsettim umarım beğenmişsinizdir birsonraki konuyu sizin belirlemenizi istiyorum ve hello kitty ile ilgili gizemli bir cinayet vakasınının daha olduğunu öğrendim bir sonraki metinde neyden bahsetmemi istiyorsanız yorumlara yazmayı unutmayın görüşmek üzere.


           

Yorumlar